Ladowanie
Formularz Szukaj
Polski  
Kontrastowy    |  times new roman   verdana   arial   tahoma   helvetica   
Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kielcach
(Wersja opublikowana)
Uchwała Nr XXV/36/05 Rady Powiatu w Kielcach z dnia 29 czerwca 2005r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Powiatu Kieleckiego do porozumienia dotyczącego przejęcia niektórych praw i obowiązków innych jednostek samorządu terytorialnego...
Uchwała Nr XXV/36/05
Rady Powiatu w Kielcach
z dnia 29 czerwca 2005r.

w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Powiatu Kieleckiego do porozumienia dotyczącego przejęcia niektórych praw i obowiązków innych jednostek samorządu terytorialnego w zakresie udzielania stypendiów w ramach Działania 2.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2005/2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.


Na podstawie art. 12 pkt 4 i art. 5 ust 2 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592, zm. z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz.1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055) Rada Powiatu uchwala, co następuje:


§ 1

1. Wyraża się zgodę na przystąpienie Powiatu Kieleckiego do porozumienia dotyczącego przejęcia niektórych praw i obowiązków innych jednostek samorządu terytorialnego w zakresie udzielania stypendiów w ramach Działania 2.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2005/2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.

2. Upoważnia się Zarząd Powiatu Kieleckiego do podejmowania działań związanych z przygotowaniem projektu i jego realizacją oraz do zawierania stosownych porozumień i umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego.


§ 2

Wyraża się zgodę na przejęcie przez Powiat Kielecki, jako Koordynatora, praw i obowiązków Partnerów porozumienia w zakresie:

1.Przygotowania projektu pn.: „Stypendia dla studentów w Województwie Świętokrzyskim na rok akademicki 2005/2006”, oraz projektu pn.: „Stypendia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Województwie Świętokrzyskim na rok szkolny 2005/2006” zgodnie z Uzupełnieniem Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz dokumentacją konkursową.

2.Złożenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego - Beneficjenta Końcowego wniosków o dofinansowanie projektów, w odpowiedzi na ogłoszony przez niego konkurs.

3.Opracowanie „Regulaminu wzorcowego przyznawania i przekazywania stypendiów na wyrównywanie szans edukacyjnych dla studentów z powiatów Województwa Świętokrzyskiego na rok akademicki 2005/2006” oraz „Regulaminu wzorcowego przyznawania i przekazywania stypendiów na wyrównywanie szans edukacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 2005/2006 powiatów, gmin i miast będących uczestnikami porozumienia w ramach realizacji projektu pod nazwą: „Stypendia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Województwie Świętokrzyskim na rok szkolny 2005/2006”.”

4.Reprezentowanie Partnerów wobec Beneficjenta Końcowego podczas procesu weryfikacji i rozpatrywania wniosku oraz w trakcie realizacji projektu.

5.Podpisanie w imieniu Partnerów umów o dofinansowanie projektów.

6.Podział i przekazywanie Partnerom środków finansowych przeznaczonych na realizację projektu.

7.Monitorowanie, sprawozdawczość i rozliczenie projektu, w tym prawo do kontroli Partnerów w zakresie prawidłowości jego realizacji.



§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.


§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


§ 5

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.




Przewodniczący Rady Powiatu
Henryk Mieczysław Milcarz
Wprowadził: Jadwiga Witkowska-Simlat 2005-08-23 09:23:20
Zmienił: Jadwiga Witkowska-Simlat 2005-08-23 09:24:56
Zatwierdził: Jadwiga Witkowska-Simlat 2005-08-23 09:25:15
Przeczytano: 688 razy.