Uchwała Nr 129/110/09
Zarządu Powiatu w Kielcach
z dnia 6 maja 2009r.
w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie
organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Kielcach
Uchwała Nr 129/110/09
Zarządu Powiatu w Kielcach
z dnia 6 maja 2009r.
w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie organizacyjnym
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach
Na podstawie art. 36 ust 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
(t.j. Dz. U. Nr 142 poz.1592 z 2001 r. z późniejszymi zmianami ) oraz § 82 Statutu Powiatu Kieleckiego (Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego Nr 106 poz. 1255 z 2001 r. z późniejszymi zmianami ) Zarząd Powiatu w Kielcach uchwala, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach stanowiącym załącznik do uchwały Zarządu Powiatu Nr 16/41/1999 r. z dnia 24 maja 1999 r. (z późniejszymi zmianami) wprowadza się następujące zmiany:
1. § 4 ust 1 otrzymuje brzmienie:
,, z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728 z późniejszymi zmianami)’’.
2. W § 6 wykreśla się pkt 6.
3. W §6 po pkt. 7 dodaje się pkt 8 w brzmieniu:
,, 8. Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi projektów, używające symbolu - ,, OP’’.
4. § 8 otrzymuje brzmienie:
,,W uzasadnionych przypadkach dla zapewnienia realizacji zadań regulaminowych Dyrektor może powoływać stałe lub doraźne zespoły, a także tworzyć, likwidować punkty konsultacyjno-doradcze, biura informacyjne’’.
5. § 17 pkt 16 otrzymuje brzmienie:
,,16. Sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej właściwemu wojewodzie, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.’’
6. W § 18 po pkt 8 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
,,9 Podejmowanie działań na rzecz integracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych poprzez:
a) organizowanie poradnictwa i udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach służące przywrócenie samodzielności życiowej osób niepełnosprawnych,
b) organizacja usług doradcy ds. osób niepełnosprawnych.
c) przygotowanie procedur i zlecenie zadań fundacjom i organizacjom pozarządowym
z zakresu rehabilitacji społecznej na rzecz osób niepełnosprawnym na podstawie obowiązujących przepisów, ze środków finansowych PFRON oraz innych środków zewnętrznych’’.
7. po § 20 b dodaje się § 20 c o następującej treści:
,, § 20 c Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi projektów
1) Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi projektów podlega bezpośrednio Dyrektorowi ,,Centrum’’.
2) Do podstawowych zadań wieloosobowego stanowiska ds. obsługi projektów należy:
a) przygotowanie projektów i sporządzanie wniosków o udzielenie dotacji ze środków zewnętrznych w tym: z Unii Europejskiej, PFRON i innych źródeł.
b) obsługa rzeczowo-finansowa projektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi.
c) monitorowanie działań realizowanych w ramach projektu w oparciu o ustalone wskaźniki.
d) przygotowanie sprawozdań, zestawień rzeczowo-finansowych, wniosków
o płatność, rozliczeń projektów w oparciu o przyjętą dokumentację projektu
i wytyczne, a w szczególności o prawo krajowe i prawo Unii Europejskiej.
e) przygotowanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych stanowiących podstawę uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych.’’
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kielcach.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem uchwały sprawuje Członek Zarządu nadzorujący jednostki organizacyjne pomocy społecznej.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarząd Powiatu:
Starosta:
Zenon Janus
Wicestarosta:
Marian Ferdek
Członkowie Zarządu:
Ryszard Barwinek
Bogdan Gierada
Szymon Jarzyna
Przeczytano: 284 razy.